1. Nehezen ábrázolható függvények vizsgálata
    matematikai rész Az olyan függvényosztályok bemutatása, amelyek valamilyen okból nehezen ábrázolhatóak. Alternatív ábrázolási módok vizsgálata.
    programozási rész A függvények ábrázolására képes alkalmazás elkészítése.
  2. Nevezetes játékelméleti problémák
    matematikai rész A gyakorlati életben is előforduló játékelméleti problémák összegyűjtése. A matematikai modellek bemutatása. A problémák lehetséges megoldási módjainak összegyűjtése.
    programozási rész Olyan alkalmazások készítése, amelyek segítségével a felvázolt játékelméleti problémák bemutathatók, különböző paraméterek mellett vizsgálhatók.
  3. Számítógépes stratégiai játékok kiegyensúlyozottságának vizsgálata
    matematikai rész A játékokban megjelenő matematikai modellek felírása. Kísérletek a megoldásukra.
    programozási rész A problémák jellegéből adódóan a kiegyensúlyozott játék paramétereinek meghatározásához algoritmusok implementálása szükséges.