Az abszolutórium kérelmezésének folyamata

1. A doktorandusz a rendelkezésére álló dokumentumok alapján előkészíti az abszolutórium anyagait a következő sorrendben:

2. A kreditösszesítő táblázathoz minden tételt alátámasztó dokumentumot csatolni kell (pl. leckekönyv-másolat, tantárgyi igazolás, publikációk, nyelvvizsga-bizonyítvány, oktatási igazolás stb.).

3. A dokumentációt a hivatalos sablon („MINTA abszolutórium kérelem”) alapján kell összeállítani.

4. A kérelem benyújtása előtt a doktorandusznak egyeztetnie kell a Doktori Iskola referensével (Dr. Juhász János), hogy a kreditadatok a Neptunban is egyezzenek.
E konzultáció nélkül az anyag nem kerülhet a Doktori Iskola ülésére.

5. Az egyeztetett és véglegesített dokumentációt elektronikusan és/vagy nyomtatott formában kell benyújtani az illetékes Dékáni referenséhez (Homonnai Emese), a megadott határidőig.

6. A Doktori Iskola elnöke és a Dékán ellenőrzi a formai és tartalmi követelmények teljesülését.
Hiányos vagy hibás anyag javításra visszaküldhető.

7. A jóváhagyott abszolutórium-kérelem a Doktori Iskola Tanácsának ülésén kerül elfogadásra.